Selasa, 23 Mac 2010

From Paris With Love.. Empire

Pada hari Isnin petang, - aku sempat singgah di Empire Cinema.. meliat apa wayang yang main masa atu.. ani adalah gambar-gambar wayang-wayang yang akan ditayangkan COMING SOON

dan hari ani.. ALICE IN WONDERLAND SAMA...

...FROM PARIS WITH LOVE.. ditayangkan pada masa atu.

tapi sebelom ku membuat keputusan samada kan meliat wayang atau inda..aku sempat menggambar surrounding Cinema atu...

Ani pelayan atau penjual tiket yang betugas masa atu...PECAYA kah INDA..? dorang ani ADI BERADI... haha..liat saja aksi dorang... ASYIKKKK di depan Lensa..

Dan ani adalah "HATTER" in wonderland yang sudah ada di Brunei.. waris-warisnya ni...

ani adalah tempat bejual segala pop-corn, minuman dan segala macam snacks disini..

So ahirnya aku pilih FROM PARIS WITH LOVE ..I tell you all ah.. LAWA CERITANYA.. LAWA hantap ani wah.. inda menyasal kalau kamu meliat.. liat saja di bawah ani.. semakin ramai orang kan meliat wayang ani...

Nah..kamu.. apa lagi? Liat tia.. Cerita FROM PARIS WITH LOVE ah... tapi kamu, cerita ALICE IN WONDERLAND pun bisai jua..besuknya hari Selasa.. aku meliat wayang ani...mm.. bisai and cali jua lah...sesuai untuk kanak-kanak.. AKU? mmm.. chas kanak-kanak saja lah hehe

Bye....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan